Dag 47 - Victoria's secret, Boots, Forever 21 osv

Hej! Idag har vi varit på Oxford Street, en jättestor gata med massor av affärer! Var inne på bland annat Boots och Forever 21, och så en jättestor film o spel butik, men det va inte min idé haha ;)). Sen gick vi ner till New Bond Street för att jag ville till Victoria's secret, och herrejävlar så stort det var, 4 våningar + en våning med toaletter osv. Jäättefancy trappor var det också, haha
Sen typ tog vi tunnelbanan till där London Eye är (åkte dock inte upp i det, läskigt och kön var jättelång). Vi åkte båt där man satt på övre däck och kollade ut på staden, körde under flera broar (London Bridge bland annat) och sen såg vi Big Ben o lite så, är inte så bra på namnen på det.
Imorgon ska jag och mamma tillbaka till Oxford Street :)) 
Från båten 



Sämst bild på big ben
(Från kvällspromenaden hem efter middagen)


Maaaaat

Ses!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0