Dag 46 - resan till London

Hello! Idag har jag åkt till.... London! Har aldrig varit där eller i England förut faktiskt. Planet gick typ halv 12 på morgonen så det va chill ;) allt gick bra på ditresan, lite trubblens (?) ett tag men när vi sjönk lite blev det mkt bättre. Landade i London rätt tidigt (och London är 1 h efter Sweeeden). Först köpte vi såna kort till tunnelbanan, det tog aslång tid. Sen tog vi tunnelbanan till hotellet, och det tog över 30 min. 
Hotellet var bara hotell på somrarna för annars bodde det personer där, som gick på college som låg jättenära "hotellet". Eftersom det va anpassat för dem var det jättemycket hyllor och 2 skrivbord. Till och med fläktar som var jäävligt bra, vill ha en sån! Såå skönt när det är för varmt på ovanvåningen!
På eftermiddagen/ kvällen gick vi runt vid bland annat Hyde Park, såg ett ridspår och hästbajs haha, men inga hästar :(. O vi åt middag också. Har bilder på mammas mobil, tog inte med min för den hade inget batteri.
Sen gick vi till Harrods som är ett jättedyrt, jättestort shoppningcenter. Allt var svindyrt och det gick omkring rika människor överallt. Utanför var det massa Pissigt dyra bilar och vakter överallt, herregud haha! Åt även glass på Mc Donalds, den lyckan när man ser ett snabbmatställen bland all lyx ;) 

Lite bilder: 
Ahhh


Satt vid vingen, like always

Ses imorgon! Då ska vi åka till Oxford Street bland annat! :))




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0