Dag 45 - packa osv

Hej! Sjukt tråkig dag idag :3 packade till London imorgon och så nördade jag alla sociala medier, eftersom jag inte va säker på om jag skulle ha internet i London eller inte. Så det finns inte så mycket att säga liksom. Kollade orange is the New black, youtube videos (allt jag kunde komma på).. Gjorde typ allt utan att blogga. Vet inte varför, de är ju mer ansträngande att skriva ett inlägg här än att kolla flödet på instagram eller kolla om det finns nya inlägg på bloglovin' osv ;). Så man väljer typ det före, skäms på mig ;).

Och idag är det inte heller en vanlig dag, DET ÄR ETT ÅR SEDAN JAG O KATJA ÅKTE TILL AW IHOP! Så mycket minnen, så mycket kul och åh vad jag önskade att det kunde bli samma sak i år! Vi får se nästa år igen, osäkert.. 
~ Jump camp C vecka 31 2013 
Marcolio <3 

Nä, vi ses imorgon! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0