Dag 44 - Billebjer

Hej! Idag har jag varit med Katja hela dagen typ! Jätteroligt eftersom vi knappt kunnat ses på hela sommaren :(( vi åkte till Billebjer, en sjö, och badade! Det vattnet var pissdjupt, verkligen, och det simmade omkring fiskar här och där, men det va så kul! Vi klättrade upp på några klippor men vågade inte riktigt hoppa hahahahah ville inte doppa huvudet, hade ingen vattenfast mascara och så hatar jag att få vatten i näsan och ögonen osv :p jag och Katja hade en sån luftmadrass i vattnet och försökte sitta på den men den lekte typ sitt eget liv hahahah men kul var det! Vi va där väldigt länge, sen åt vi mat på Max (mums) och åkte hem till Katja igen. Mamma kom o hämtade mig kl 8, och sen när jag kom hem åt jag lite och sen kollade jag videos osv osv ;) myys!
Börjar sakna att ha en "riktig" blogg, här måste jag hålla mig till 1 inlägg per dag, men det är nog bra för då kommer jag ha massa idéer och lust o allt till hösten! Kommer förmodligen blogga på amandaaeek.blogg.se eller amandaek.bloggplatsen.se, kommer inte göra en ny blogg för jag håller hellrefast vid dem gamla, finns mycket händelser nerskrivet i dem 2 bloggarna, gillar att kolla tillbaka o minnas exakt den dagen. För jag gör det. Eller om jag vill ha någon viss bild så blir det som ett bildgalleri liksom. I like it. Så tagg på hösten, inte skolan men allt annat! ;)) mest på detleffe då, hon är väl ljuset i mörkret. Mörkret är skolan.
Aja nu sla jag sluta! ;) gå gärna in på mina gamla bloggar, där uppdateringen en gång i tiden var riktigt spammad. 
Hejdå!
Max forever

Summerrrrrrr 
_____________________




Old is gold



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0