Dag 43 - resan hem + bildbomb Danmark

Hej! Idag åkte vi hem från Danmark! Skönt att komma hem var det! Men Gud så varmt mitt rum var! Vi köpte godis o så chillade jag i MIN SÄNG med iPad o godis jäättelänge, klockan blev asmycket ahaha och skrämdes asmycket när två katter började slåss utanför fönstret, catfight ;)) Gizmo är ju inte hemma för vi ska ändå bort så snart igen, så katterna dreglar över vårt hus, trädgård och kattmat som är undantaget, men det fattar ju inte de hahah.. 
Här kommer iaf den lovade bildbomben från Danmark! Kunde ju inte lägga in bilder så inläggen blev så otroligt tråkiga. Men inte nu mer!
Bildbombis....;










Spam

Orkade inte ta in så många bilder, haha vem fan bryr sig :p



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0