Dag 42 - random

Hej! På förmiddagen hände inget, sen efter lunch åkte jag och mamma till en random klädesaffär ute på landet och sen letade vi efter jordgubbar. Vi köpte några men de var inte så goda hahah. Sen åkte vi till en mataffär och köpte godis och blåbär haha, och så gick jag till samma affär som jag va i igår. Hittade dock inget snyggt förutom det jag redan köpt haha. Var dock ett par högmidjade jeans som va snygga, men behöver inte fler då jag redan köpt 2 par där. Det va typ de skönaste byxor jag provat! Jaja, sen ville jag bada men det var jättekallt i vattnet, och stenigt och jättevåldsamma vågor haha. Så jag ville inte :p 
På kvällen åt vi middag på strandcafét, jag tog pommes och kyckling och det var gooott. Sen åt vi glass igen, bara för att detta var sista dagen innan vi ska hem imorgon. 
Ses imorgon! ;)






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0