Dag 41 - Wi-fi igen!

Hej! Allt är bra förutom att jag håller på att dö av alla myggbett, det finns en jättebjörnbärsbuske utanför huset typ, när jag plockade björnbär i 1 min fick Jag 10 nya myggbett, helt sjukt.. 
Idag har väl inte hänt så mycket förutom att vi besökte internetcafét och kunde äntligen chatta med Katja ;D vi beställde kaka men det tog jättelång tid för dem att komma ;/ sen gick jag och mamma till en affär vi såg på vägen dit och det va aaasfina kläder! Köpte 3 saker, jättenöjd!! Såklart släpptes den nya Höökstidningen när jag är borta men nu har jag ngt att längta efter! Tittade lite snabbt på internet men såg inte så mkt jag gillade, måste säga att den nya JH kollektionen är lite random, Iaf ridkläderna. 
När vi kom hem såg vi på en annan random serie, men såg inte klart den. 
Hejdåå



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0