Dag 40 - bonbonland

Hej! Hela dagen idag har jag varit på bonbonland, det är som Liseberg och gröna Lund men kanske inte lika stort haha. De har rätt mkt ändå, "svingarm", berg och dalbanor, fritt fall, såna som bara går runt o gör en fett yr haha och lugnafamiljesaker. Tyvärr är jag rätt feg o tänkte spara min premiär till att åka läskiga saker senare ahaha när jag är med Katja, för det är mycket roligare.
Men jag åkte lite lugna saker, en svan som man trampar så den rör sig haha.. Och som kållerado och flumeride (på Liseberg) fast mildare varianter.  Åkte också en berg och dalbana som var låång och inte läskig, kittlade typ inget i magen :3 sen åt vi slusch men det kom bara getingar hela tiden så jag o Alexander fick panik hahaha... Men Asså det va lång kö till allt, det tog typ 20 min att köa till varje sak. 
Sen såg vi ngn random gammal serie på tvn och den va slut typ 2 på natten hahaahah, Yolo :p
Och innan det gick vi till strandcafét igen, glass är ju ett måste. 
Ses imorgon!



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0