Dag 55 - stan

Hej! Idag var jag, mamma och pappa på stan. Vi var på banken och fixade sånt bankkort till mig. Det va tråkigt för man skulle skriva under massa pappren och det var jobbigt för jag har inte skrivit på hela sommaren så det blev jättefult, och så har jag typ ingen speciell handskrift till underteckning. Men nu ska iaf kortet typ komma i posten, vet inte.
Sen var vi på Kjell och kompani och då köpte jag en glassmaskin och det var najs för den kostade bara 99 kr. Har alltid velat ha en glassmaskin haha.
Sist hämtade vi ut min dator för den va på lagning. Asså dem återställde hela fkn datorn och skulle säkra mina personliga saker men Vafan det enda som finns kvar är bilderna!? Orkar inte starta den ens för allt är bara borta , alla program och bara internet Explorer, som är sämst finns. Deprimerande. Mina moviemaker filmer är också helt jävla borta, höll på med dem så jävla länge att jag säkert aldrig kommer göra en igen för det gör mig så less att allt tidigare är borta. Inte så glatt inlägg med andra ord.. :/

Vi ses. Imorgon.





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0