Dag 58 - flytta in i da skåp

Idag har jag inte gjort mycket heller. Tråkigt som fan.. Eller jag packade till liseberg som är på tisdag eller ons. Sen på kvällen åkte jag till torns och lämnade massa grejer. Det blev inte speciellt fint i skåpet haha, helt huller om buller som alltid. Trots det har sjukt många sagt att mitt skåp är så välstädat och ordning och reda vilket är rätt skoj för jag får typ panik när jag öppnar skåpet och vissa saker bara inte har något plats och är helt slängda på varann. Men vi ska köpa såna rätt stora genomskinliga plastlådor som jag ska ha saker i, typ 2 eller till och med 3 lådor på varann i hyllan längst ner. Tror det kommer bli väldigt snyggt! :)

Grejerna jag flyttade (+ lite mer)

Före

Efter

Som ni ser är det ingen ordning här :3

Lite bättre ordning :))

Grimmor och träns 
Sen ska vi flytta väst, hjälm, lite benskydd etc men det får bli senare.

Ha det bra! 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0