Dag 57 - Torns igen!

Idag var jag på torns igen för första gången på väldigt länge! Det är så najs att va där haha. Vi bara lämnade lite avmaskningsmedel och stack hem igen, men ändå haha. 
Sen har inget annat spec hänt. Alltså jag tycker att alla andra har mycket bättre sommarlov än jag, varför är det så egentligen? :3 eller alltså alla andra gör mycket mer på sommaren, vet aldrig vad jag ska göra. Usch vad man skulle vilja rida på sommaren. Skulle fan rädda hela min sommar :(. 
Nu är dessutom sommaren snart slut. Detleffe kommer den 17:e aug. Bara o vänta. Tråkigt att vänta. Hejdå. 
Jävligt sant
Gagagahah



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0