Dag 56 - Nova

Nu är jag så jävla sur för allt jag skrev försvann.

Och idag har jag typ bara haft tråkigt, åkte till Nova lite på em/kvällen. Vi handlade också på Ica maxi och då såg jag lådor som hade varit perfekta att sa grejer i i mitt skåp i stallet. Så vi kanske ska tillbaka dit för att köpa dem. Bättre än plastpåsar liksom. 
Sen testade vi vår glassmaskin. Men failade typ för man skulle krossa chokladen, inte typ bryta av, så det failade lite alltså. Blev typ glass med stora maraboubitar och hela hallon i. Men faktiskt rätt gott. 
Aa det var min dag idag :3 
Tihi

Ohh, billigt
Fab är bara förnamnet (gammal bild)



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0