Dag 53 - Ikea.. I sådär 30 min

Hej! På förmiddagen idag har jag inte gjort mycket alls, typ ingenting :3 like Every Day. Vi skulle till Emporia men det gick inte så vi skulle till Ikea istället, men vi kom iväg så sent så vi hann bara vara där i typ 30 min för de stängde :3 och så åt vi middag där så det Blev ännu mindre tid att titta på något. Jag hittade ett jättesnygg skrivbord, ett sminkbord, en byrå och en garderob haha, fast jag kunde inte bestämma mig mellan flera garderober, haha. Vill ha en med mycket hyllor och inte massa plats för galgar. Hur som helst hann vi inte köpa något. 
Här är bilder på det:
Byrån 

En garderob
En garderob
En garderob 

En garderob
(Fast vill ha detta i vitt)
Skrivbordet (utan de lådorna till höger för den köper man till, och det blir för brett för mitt rum) och vet inte om jag vill ha den tillbyggnaden däruppe. 

Sminkbordet (jääättesnyggt) skulle vilja köpa till en spegel och va ovanför det. 

Har ritat upp en skiss på hur jag vill ha mitt rum, har också mätt haha, det enda som är lite tveksamt är de garderoberna, de är rätt långa och höga. 
Vi ska dit igen ngn annan dag, eftersom vi inte precis hann va där så mycket. 

Idag åt vi tårta :)))
Har ingen bild på det färdiga resultatet

Men Vi ses! 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0