Dag 51 - redigera typ ..?

Haha alltså sanningen är att jag inte riktigt kommer ihåg vad jag gjorde, men jag vet att det knappt var något! :3 
Typ redigerade flera videos, spela spelet på Alexanders dator (börjar faktiskt bli skillad på att köra lastbil HAHAH), och så har jag ätit och kollat på Felix recenserar på youtube. Rolig dag. 
Haha asså denna bloggen måste vara så otroligt tråkig! Det enda riktigt intressanta inlägget var typ när jag hade provridit Detleffe, min statistik höjdes väldigt mycket den dagen :)) för då vill man liksom in o läsa lite om henne och så. Jaja, bara ca 2 veckor kvar tills hon kommer.

Hejdå bitches! 

Hon är arg på dig




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0