Dag 50 - Chilldag :)

Hej! Vaknade sent idag, skönt! Sen duschade jag och så. Utnyttjade internet fullt ut ;) utan att blogga, det kan jag ändå bara göra på kvällen, om dagen. Men snart är det ändring på det! Ska börja blogga på amandaaeek.blogg.se så fort sommarlovet är slut! Inte långt kvar nu (är ledsen :c) :(. Men det kommer bli bra update på den bloggen, har ju maassa idéer och saker att skriva om nu när jag fått hålla tillbaka till 1 inlägg om dagen hela sommaren! ;) 
Jag har chattat med Katja, som äntligen är i Sverige o inte Finland! :)))))

Sen på kvällen spelade jag ett av Alexanders spel på hans speldator, typ ngt simulator där man ska köra lastbil och köra leveranser, älskar att följa en GPS så på datorn men suger på det IRL. Det är kuul för det är precis som en vanlig bil (förutom att det är en lastbil) alltså man ställer in helljus, vinrutetorkare, måste tanka, gubben måste vila, man har backspeglar åt alla håll och så är det superbra grafik :) varje knapp på tangentbordet är för något och så kan man köra i olika länder (dock inte alla, men flera i Europa). Det är kul för dem vägarna i spelet är taget från verkligheten, Sverige finns inte :(.
Jag är stolt för jag fick utmärkt i en leverans hahahahahaha XD 

Ni tycker säkert att detta är jättekonstigt men har alltid gillat att köra bil på datorn  och så, gillar inte att köra galet utan som man ska med vägskyltar och trafikljus osv hahaha, när jag va liten och var på lådbilslandet på Öland körde jag lådbil hela tiden och blev jätteledsen när jag fick veta att det var typ 12 års gräns ahahaha (var typ 6-7). Men  då blev jag jättearg på alla som körde på fel sida av vägen och som struntade i vägskyltar osv HAHAHAAHA XD 

Nämen nu ska jag sluta babbla om bilspel på datorn och lådbilar, helt ointressant. 

Hejdåååå!
Fina Gizmo är hemma igen <3 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0