Dag 49 - Vakthästar, resan hem osv

Hello! 
Vi checkade ut från hotellet 10 typ, men låste in bagaget. Sen kollade vi på vaktombytet, de som rider. Det var väldigt synd om hästarna, 2 av dem stod bara still utanför och "vaktade".. När man närmade sig den blev de irriterade och trivdes säkert inte i den stressiga miljön. Stod också på en skylt att de kunde sparkas och bitas.. Ryttaren hade jättetung utrustning, speciellt stövlarna, och hästen hade helt konstig sadel och värsta monsterbettet..



Vaktakiftet var rätt konstigt, de ställde upp sig på 2 rader mitt emot varann och stod där rätt länge. Sen skrek dem kommandon till varann och så hände absolut ingenting, så jag gick haha. 





Inte lite folk heller..

Men sen gick jag, till deras museé. Man kunde tydligen se in i hästarnas stall typ. Men det var inte riktigt sant, eller det kan det inte va. Det var snarare platsen där de gör i ordning hästarna inför jobb o ridning o så. Det var små spiltor, kanske 7 st, och så hängde det några awkward sadlad o träns med jättebett. Men museét hade en avdelning där man kunde testa lite av deras utrustning, provade stövlarna haha och de vägde jättemycket! :3 
Fancy, storlek 50 typ

Sen kollade vi lite till o gick ut. Sen gick vi vidare till Buckingham Palace, men gick bara förbi. Köpte glass och det var gott :p. Och så var det massa fåglar o svanar och såna jätteankor som jag inte vet vad de heter, som ville ha mat, och de var så sjukt söta! Ville mata dem men hade inget :( 







Vet inte vad detta är men ok. Fint finger också 
Sen när vi skulle till tunnelbanan passerade vi något ställe, haha vet nt va detta är heller men de stängde av hela trafiken för att det skulle gå en parad hahahah och det va så sjukt mycket människor och blev total kaos när den var slut för alla förare var helt sura och när det var grönt för gångare hann det bli grönt för bilarna innan alla hade hunnit över så det blev ett jävla tutande :p. 
Vi sökte upp MC Donalds hahaha och så åt jag o Alexander där. Sen skulle vi till Shoes och en Adidas affär för Alexander ville det. När vi va klara med det åkte vi till något köpcenter och träffade de andra..
Och så åkte vi till hotellet och hämtade våra resväskor och bagaget. 
Sen åt jag en brownie med glass och grädde, muuuums :)) innan vi åkte tunnelbanan till Heathrow (stav).
Planet skulle gå 20:30 men var försenat till typ 20:55, nobody know's why :3 vi va iaf framme på Kastrup 20 i 12 (svensk tid). Och så var vi hemma typ halv 2, vet inte riktigt när det var.

Det var min resa till England! :) kommer upp en video på Vfm för jag filmade där! ;) :) (Y) 

Enjoy!





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

amandassummer.blogg.se

Bloggar vanligtvis på: amandaek.bloggplatsen.se (detta är min blogg jag har över sommaren)

RSS 2.0